Web Design, SEO, Internet Marketing, Online Marketing, Digital Marketing

Web Design, SEO, Internet Marketing, Online Marketing, Digital Marketing

Web Design, SEO, Internet Marketing, Online Marketing, Digital Marketing

Web Design, SEO, Internet Marketing, Online Marketing, Digital Marketing

Web Design, SEO, Internet Marketing, Online Marketing, Digital Marketing

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۸ مزیت طراحی وب سایت برای کسب‌وکارها

 

 

66 درصد از مردم ترجیح می دهند سایتی زیبا را در مقابل سایتی ساده ببینند . طراحی سایت شما بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شما است ، برای ایجاد یک وب سایت خوب برای تجارت خود ، باید اهمیت آموزش طراحی وب سایت را درک کنید .

چرا طراحی وب سایت مهم است

1. اولین ذهنیت را برای کاربر ایجاد می کند
هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند ، اولین ذهنیت از کسب و کار و برند شما برای کاربر ایجاد می شود . کاربران ظرف چند ثانیه درباره شغل شما داوری می کنند و هدف شما باید گذاشتن تاثیر مثبت بر کاربر باشد .

اگر وب سایت شما ناخوشایند یا منسوخ باشد ، مخاطبان سایت تصور منفی از تجارت شما خواهد داشت و باعث می شود وب سایت شما را ترک کنندو از وب سایت رقیبتان دیدن کنند .

آموزش طراحی سایت فروشگاهی از این جهت اهمیت دارد که بر نحوه درک مخاطبان از نام تجاری شما تأثیر می گذارد . یک وب سایت مناسب باعث می شود که آنها در صفحه باقی بمانند و در مورد شغل تان بیاموزند .

2

. این به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک می کند
بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی سایت بر نحوه انتشار مطالب در وب سایت تأثیر می گذارند ، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن عناصر موتور جستجو و ایندکس شدن وب سایت شما تأثیر می گذارد .

گذشته از نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما ، برخی از عناصر طراحی وب می توانند به طور مستقیم بر سئو تأثیر بگذارند . به عبارت ساده ، کدهای سایت شما نیاز به سئو دارد .

بهترین راه برای اطمینان از شیوه های مناسب آموزش سئو (و متعاقب آن مشاهده موتور جستجو) همکاری با آژانس طراحی وب سایت است که می داند چه کاری انجام دهد.

 

3. این احساس را برای خدمات به مشتری ایجاد می کند
مردم می توانند با مراجعه به وب سایت در مورد نحوه برخورد با آنها قضاوت کنند . طراحی سایت شما به آنها این بینش را می دهد که چگونه مخاطبان را پشتیبانی میکنید . اگر هیچ تلاشی برای طراحی وب سایت خود نکنید ، مخاطبان شما می دانند که شما هیچ تلاشی برای کمک به آنها نخواهید کرد .

وب سایت شما مانند نماینده خدمات به مشتری است . اگر وب سایت شما مدرن و جذاب باشد ، مخاطبان از صفحه شما استقبال بیشتری می کنند و به شما این احساس را می دهد که از افراد جدیدی که به وب سایت شما بازدید می کنند استقبال کنید.

از طرف دیگر ، یک سایت قدیمی و ناپایدار باعث می شود که تجارت شما سرد و دور از ذهن باشد . مردم نمی خواهند شغلی را انتخاب کنند که به اندازه کافی برای آنها ارزش قائل نباشد تا احساس خوبی برای اولین بار ایجاد کنند.

4. باعث ایجاد اعتماد کاربران شما می شود
مردم به وب سایتهای با طراحی ضعیف اعتماد ندارند . اگر آنها شاهد طراحی ضعیف شما باشند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسند ، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد.

تصور کنید شخصی که به دنبال سفارش عمده با یک شرکت تولیدی است و قرار است هزینه هنگفتی پرداخت کند ، اگر به طراحی وب سایت شما اعتماد نداشته باشد ، باعث میشود به وب سایت رقیبتان مراجعه کند . به طور کلی ایجاد اعتماد با مخاطبان بسیار مهم است تا در سایت شما باقی بمانند .

5- رقبای شما در حال انجام آن هستند
رقبای شما از قبل سایت خود را طراحی کرده اند . اگر می خواهید با آنها در رقابت باشید ، باید از تکنیک‌های افزایش سرعت سایت استفاده کنید . شما می خواهید وب سایت شما از سایر رقبا متمایز باشد . اگر یک وب سایت قدیمی ، منسوخ و کم کیفیت داشته باشید ، رقیب شما از شما پیشی می گیرد . وب سایت خوب طراحی شده آنها عملکرد بهتری نسبت به وب سایت شما دارد .

این بدان معنی است که آنها منجر به جذب کاربران بیشتر می شوند زیرا صفحه آنها جذاب تر است . وقتی در حال رقابت با مشاغل دیگر هستید ، خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید ، تنها به یک چیز نیاز دارید که باعث می شود تجارت شما از بقیه متمایز شود .
یک طراحی وب سایت خوب فرصتی برای کسب و کار شما برای نشان دادن ویژگی های منحصر به فرد شما است .

6. سازگاری

شما باید در هر صفحه در وب سایت خود فونت ها ، سبک ها و طرح های یکسانی داشته باشید . اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید ، باعث می شود سایت غیر حرفه ای به نظر برسد . همچنین ، شناختن نام تجاری چالش برانگیز می کند زیرا مخاطبان متوجه نمی شوندکدام یک از رنگها را با مارک شما ارتباط دهند .

  • Ahmah Hamidi
  • ۰
  • ۰

web-design

چرا داشتن یک وب سایت مهم است

در دنیای مدرن وب سایت ها تنها ابزار بازاریابی هستند. وب سایت ها امروز برابر هستند با کسب و کارهای سنتی و فیزیکی با بیش از 3 میلیارد کاربر در سراسر جهان. به همین جهت آموزش ساخت سایت بسیار مهم است برای مثال وقتی می خواهید درباره یک شرکت اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم در موتور جستجو گر گوگل آن را جستجو کرده و در نهایت به یک وب سایت متصل خواهید شد. همچنین برای محصولات و سایر خدمات از کتاب گرفته تا قطعات خودرو و یا حتی دارو این فرآیند هر روزه توسط میلیون ها کاربر تکرار می شود.

امروزه دیگر وب سایت یک ابزار تجمّلی برای کسب و کار نیست. بلکه امروز ساخت فروشگاه اینترنتی گاه از یک مرکز خرید قدرتمند تر و شلوغ تر است. دیگر با مشکلات زندگی پر سرعت امروزه پاساژ گردی ها هم جای خود را به وب گردی داده اند. و کسب و کار ها برای بر قرار کردن ارتباط دیگر به سراغ آگهی های روزنامه نمی روند بلکه بسوی موتور های جستجوی اینترنت مانند گوگل هدایت شده اند برای راحتی و سرعت بیشتر و جذابیت! این مقاله مقدمه ایی است بر اهمیت داشتن وب سایت در هر سایز و برای هر نوع کسب و کار.

 

امروزه تصمیمات خرید در موتور های جستجو آغاز می شوند

برای بدست آوردن مشتری های جدید شما احتیاج دارید که نحوه ساخت فروشگاه آنلاین فارسی را بدانید تا متوجه شوید که مشتری آینده ی شما در کجا و در چه زمانی فراهم کننده کالا و یا خدمات را جستجو می کند، درباره آن تحقیق می کند و در نهایت خرید خود را انجام می دهد. در دنیای امروز محلی که بیشتر مردم بیشتر از بازار های مختلف مراجعه می کنند اینترنت و بخصوص موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و بینگ است. این موتورهای جستجو به ترتیب پر کاربرترین موتورهای جستجو هستند که تقریبا 90 درصد تعداد جستجوها را به خود اختصاص داده اند. گوگل با فاصله ی بسیار زیادی 6 از 10 جستجو را در اینترنت به خود اختصاص داده است. در دورانی که 93 درصد تصمیمات تجاری در موتورهای جستجو آغاز می شود اگر شما وب سایتی نداشته باشید عملا 7 درصد بازار شناخته شده هستید یعنی بخش زیاد 93 درصد باقی مانده بازار و مشتریان جدید و بالقوه را از دست داده اید. علاوه بر خرید ها و تصمیمات تجاری شرکت ها خرید های مشتریان و مصرف کنندگان عادی نیز آمار مشابه ای را نشان می دهد و هرچه کالا بزرگ تر و پر بها تر باشد جستجو و تحقیق بیشتری توسط کاربران در اینترنت صورت می گیرد. و تقریبا بین 40 تا 50 درصد فرآیند خرید کالا های مصرف کنندگان در جوامع پیشرفته از اینترنت آغاز شده که این آمار در کشور ما علیرغم کمتر بودن با سرعت بیشتری رو به رشد می باشد.

 

حرفه ایی بودن

اگر در این دوران شما یک وب سایت خوب ندارید عملا بخش زیادی از بازار شما را به عنوان گزینه ایی جدی برای خرید های خود در نظر نمی گیرند. من شخصا خود برای یک خرید خوب، شرکت ها و فراهم کنندگان خدماتی را که وب سایت ندارند را هم بررسی می کنم اما نداشتن وب سایت می تواند نشانه یی از حرفه ایی نبودن در مدیریت آن کسب و کار به نظر بیاید. تصور کنید شما برای تعطیلات می خواهید از خدمات یک شرکت توریستی استفاده کنید. در گذشته بنر ها در پیاده رو ها و یا تابلو های شرکت معرف خدمات بودند و امروز وب سایت ها شما را به تعداد بیشتری مشتری بالقوه معرفی می کند. تبلیغاتی چون تراکت جای خود را به تبلیغات شبکه های مجازی داده اند. حتی اگر شما از تبلیغات شبکه های مجازی استفاده کنید داشتن یک وب سایت چون داشتن محل فیزیکی شرکت به شما مشروعیت و امکان در دسترس بودن بیشتری می دهد.

 

دیده شدن و در دسترس بودن

قبلا اگر می خواستید کسب و کار شما رونق بگیرد نسبت به توان سرمایه گذاری خود محلی را برای کسب و کار انتخاب می کردید که افراد بیشتری از آنجا گذر می کردند که بیشتر و بهتر دیده شوید. یا حتی محلی را انتخاب می کردید که حرفه ایی تر به نظر بیایید. کسب و کار شما می توانست یک زیر پله یی باشد تا یک مغازه چهار دهنه و یا یک شرکت بزرگ؛ از حاشیه یک شهر تا در قلب پایتخت. هر کسب و کاری نیاز به دیده شدن و در دسترس بودن دارد. مثلا در گذشته سپهسالار بورس کیف و کفش بود و حافظ بورس ارز و طلا، مولوی بورس عمده فروشان و پرنده فروشان. اما امروز کسب و کار تغییر کرده کسی برای خرید الزما به این مراکز مراجعه نمی کند. یکی از این دلایل عمده کمی وقت و ترافیک است و دلیل امروزی تر امکان مقایسه بیشتر و ارزیابی بهتر ازطریق وب سایت هاست. وب سایت هایی که از طریق یک گوشی کوچک تلفن همراه در هر جایی قابل دسترسی هستند. و بیشتر صاحبان کسب و کار های موفق امروز از وارد کنندگان و تولید کنندگان گرفته تا خرده فروشان اینترنت و فضای مجازی را محلی مناسب و مهم برای کسب خود یافته اند. فضایی که هر نوع کالا و خدماتی راه خود را به آن باز کرده و خریدار و فروشنده هر نوع کالایی یکدیگر را پیدا می کنند.

این صحیح است که اگر امروز شما وب سایت هم نداشته باشید باز کسب و کار شما در آگهی ها، کاتالوگ ها، و در مغازه یا شرکت و کارخانه شما در حال کار کردن است و یا حتی به خوبی کار می کند. اما بقول معروف دنیا عوض شده و پس از این هم خواهی نخواهی تغییر خواهد کرد. با توسعه زیر ساخت های اینترنت کشور و ارزان تر شدن گوشی های موبایل و کامپیوتر و جاذبه ی جادویی فضای مجازی افراد روز به روز وقت بیشتری را در این فضا گذرانده و گاه فضای مجازی جای فضای فیزیکی را گرفته اند. سوال این است آیا شما می خواهید مشتری ایی که خرید خود را از اینترنت آغاز می کند را از دست بدهید؟ آیا دوست دارید با جستجو شدن نام کالا و نوع خدمات شما مشتری اول نام شما را به عنوان ارائه دهنده در صفحه نمایشگر خود ببیند؟ آیا می خواهید شما هم بخشی از این بازار و کسب و کار آینده باشید؟ مطمئنا کسی به این سوالات پاسخ نه نمی دهد. مسلما هر کسی در پی مشتری بیشتری هست. پیشنهاد می کنم با انتخاب یک استراتژی سئو خوب  نوع کالا و خدمات خود را در اینترنت جستجو کنید سپس نگاهی به تعداد سایت ها و ارائه دهندگان بیاندازید آنها رقبای امروز و فردای شما در تلاش برای جذب سهم بیشتری در بازار و حتی گاهی در مشاغل پر رقابت در تلاش برای بقا در بازارهای اقتصاد مردن هستند. داشتن یک وب سایت اولین قدم برای حضور در این بازار پر رفت و آمد است.

 

هزینه بازاریابی پایین

ساخت وب سایت یک روش ارزان برای بازاریابی و ارتباط بی واسطه با مشتری مورد نظر شماست. نسبت به نیاز و خدماتی که می خواهید در یک سایت ارائه بدهید هزینه ها می تواند متفاوت باشد. و حتی این خدمات را می توان به تدریج در وب سایت سرمایه گذاری کرد. مثلا شما گاه فقط نیاز به یک وب سایت زیبا و جذاب برای معرفی شرکت و خدمات خود دارید. وب سایتی که در موتورهای جستجو شما را اولین گزینه در جستجوی کالا و خدمات شما معرفی کند. یا یک وب سایت با توانایی سفارش و پرداخت آنلاین و با قابلیت های گزارش های حرفه ایی مالی، مدیریتی و داده ایی. در هر صورت یک وب سایت می تواند از هزینه های شما کاسته، سرعت، چابکی و معروفیت بیشتری را به کسب و کار شما بدهد. شما می توانید خود را توسط این وب سایت معرفی کنید. آدرس سایت شما مسیری هست برای شناخته شدن و ارتباط متقابل شما و مشتری هایتان. همچنین این آدرس وب سایت رابطی است برای استفاده در تبلیغات شبکه های اجتماعی که با یک کلیک شما می توانید پذیرای مشتری جدیدی باشید که در فضای وب سایت، شما و خدمات و کلاهایتان را ملاقات می کند.

از سوی دیگر ایجاد وب سایت برای بازاریابی خود یک سرمایه گذاری است. شما یکبار این هزینه را انجام داده و سالها از آن بهره مند می شوید. در مقایسه با سایر روش های بازاریابی پایدار بوده و همیشه قابل دسترس و استفاده است.

 

دستیابی به فرصت هایی خارج از محدوده جغرافیایی

شاید بزرگترین کاری که اینترنت کرده است این باشد که دنیا را کوچک تر کرده و مرزهای جغرافیایی را برداشته است. دیگر هر کالا و خدماتی، هر تولید کننده یی می تواند کالا یا خدمات خود را به خارج از محدوده خیابان و محله خود به کل کشور و بلکه به خارج کشور معرفی و صادر کند. گاهی تنها کافی است که مشتری بداند که محصول مورد نیاز او در منطقه ایی تولید شده است تا بتواند برای خریداری آن اقدام کند. برای درک این مطلب تنها سری به فروشگاه های آنلاین یا آگهی های آنلاین بزنید. از کتاب های قدیمی مدرسه گرفته تا حیوانات استوایی همه و همه مشتری خود را دارند تنها می بایست ارتباط مشتری و فراهم کننده برقرار شود. با داشتن یک وب سایت شما فارغ از این هستید چه محلی قرار دارید موتورهای جستجو شما را به مشتری متصل می کند. تنها باید در این فضا وب سایتی داشته باشید.

 

ذخیره اطلاعات در وب

وب سایت شما همچنین می تواند یک مرکز داده و اطلاعات هم برای شما و هم برای مشتری شما باشد. این ذخیره داده و اطلاعات می تواند به شکل های مختلفی صورت بگیرد. مشتری شما می تواند کلیه کالا و خدمات شما را بصورت کاتالوگ دیجیتال دریافت کند بدون اینکه نیازی به چاپ آن باشد و از طرف دیگر شما می توانید به راحتی تغییرات لازم را در کاتالوگ های خود اعمال کنید بدون اینکه نیازی به هزینه های گزاف چاپی داشته باشید. و یا با ثبت نام مشتریان در سایت آنها از تغییرات و محصولات جدید به طور الکترونیکی آگاه شوند. یا اینکه شما اطلاعات بیشتری از محل جغرافیایی کسانی که به سایت شما وصل شده اند بدست آورید تا بتوانید کالا و خدمات خود را نسبت به آن اطلاعات ارائه کنید.

 

خدمات سلف سرویس در وب

فایده دیگر داشتن وب سایت این است که شما می توانید ساپورت بهتری به مشتریان خود ارائه دهید و این کار حتی توسط خود مشتری شما صورت بگیرد. برای مثال داشتن قسمتی به عنوان سوالات متداول و یا صفحه هات پرسش و پاسخ می تواند تا حد زیادی به نیاز اطلاعاتی مشتریان شما پاسخ بدهد. و تقریبا هر سرویس ارائه شده در وب سایت بطور همزمان می تواند مورد استفاده چندین کاربر قرار بگیرد که این امر در حالت فیزیکی و حضوری بسیار کند و دشوار خواهد بود و خدمات آنلاین می توانند کیفیت و سهولت غیر قابل رقابتی را به ارمغان آورد. علاوه بر این نیز از تعداد نیروهای انسانی مورد نیاز کاسته و بهره اقصادی بیشتری دارد.

 

وب سایت داشته باشیم یا شبکه های اجتماعی؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا وقتی من از شبکه های اجتماعی برای توسعه کسب و کارم استفاده می کنم باز هم به وب سایت نیاز دارم؟ این سوال خوبی هست و بعلاوه ما همیشه این سوال را می پرسیم، وب سایت یا شبکه اجتماعی؟ گاهی می پرسیم چرا ما باید برای طراحی وب سایت و فضای هاست هزینه بکنیم؟ چرا فقط از شبکه های اجتماعی مثل تلگرام اینستاگرام یا گاهی فیسبوک یا توئیتر استفاده نکنیم؟

شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها فواید غیر قابل انکاری دارند. شبکه های اجتماعی رایگان هستند و میلیون ها کاربر و یا مشتری بالقوه در هیجان برقرار کردن ارتباط با کسب و کار شما هستند. علاوه بر آن شبکه های اجتماعی نیازی به دانش فنی ندارند. تقریبا هر کسی به راحتی می تواند یک حساب کاربری در کمتر از یک دقیقه باز کند و شروع کند به تولید محتوا در ارتباط با کسب و کاری که دارد. شما می توانید در شبکه های اجتماعی از خودتان، محصولات تان و هر چیزی که با آن می تواند با مشتری ها ارتباط پویا تری داشته باشد توسط عکس، فیلم یا متن ارتباط برقرار کرده و تبلیغ کنید.

علاوه بر کاربری آسان شبکه های اجتماعی آنها همچنین با موتورهای جستجو اینترنت مانند گوگل سازگار هستند. سازگار بودن موتور جستجو یعنی در اینترنت و فضای مجازی در دسترس بودن. یعنی اینکه اگر در گوگل نام شرکتی را جستجو کنید اگر آن شرکت در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد، گوگل لینک مرتبط با شبکه اجتماعی آن شرکت را برای شما نمایش خواهد داد.

اما داشتن وب سایت برای یک کسب و کار با داشتن یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی متفاوت است و علاوه بر آن رایگان نیست. یک وب سایت از یک شبکه اجتماعی هزینه بیشتری دارد. و اما هزینه تنها تفاوت بین این دو نیست. وب سایت ها فوایدی مهم تری از شبکه های اجتماعی دارند. سوال این است که چرا علیرغم وجود شبکه های اجتماعی کسب و کار ها اقدام به ساخت وب سایت می کنند؟ یا چرا بعضی از شرکت های بزرگ و شناخته شده ی دنیا از عضویت در شبکه های اجتماعی امتناع می کنند؟

فایده داشتن وب سایت قابل مقایسه با صفحات شبکه های اجتماعی چیست؟ در یک کلام هیچکس در زمین کس دیگری یک عمارت با شکوه نمی سازد. اگر شما از شبکه های اجتماعی در هر سطحی استفاده می کنید شما باید از قوانین صاحب آن شبکه تبعیت کنید. و از سوی دیگر با محدودیت های آنها نیز کنار بیاید. از همه مهم تر با تغییر قوانین و سیاست های آنها کسب و کار و سرمایه گذاری که شما در فضای مجازی انجام داده اید مستقیما تاثیر می پذیرد. مثلا با تغییر الگوریتم های جستجو یا الگوریتم های نمایش محتوا برای سایر کاربران صفحه شما در شبکه های اجتماعی کمتر و کمتر دیده خواهد شد. چه کسی می خواهد برای اندکی هزینه نکردن برای خرید زمین ساختمانی را در زمین شخص دیگری بسازد که شاید روزی مجبور به ترک و رها سرمایه گذاری خود شود؟

وقتی شما یک وب سایت به نام کسب و کار خود دارید آن وقت است که کنترل کامل بر سرمایه گذاری خود دارید. دیگر قوانین و محدودیت های شبکه های اجتماعی بر شما تاثیر ندارد. شما می توانید از شبکه های اجتماعی نیز به عنوان یک گزینه فرعی استفاده خود را ببرید اما نه به عنوان پایگاه اصلی. با یک وب سایت می توانید نسبت به نیاز کسب و کار خود خلاقیت داشته باشید امکانات و کنترلی داشته باشید که در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

وب سایت شما مثل مکان فیزیکی کسب و کار شماست با یک آدرس ثابت است اما حساب کاربری شما کمی شبیه شماره تلفن شماست که اگر تغییر کرد دچار مشکل می شوید اما بواسطه محل ثابت خود همیشه قابل دسترس هستید. شاید بهتر است بگوییم شبکه های اجتماعی تنها یکی از ابزارهای بازاریابی هستند و این ابزارها با تنوع شان در حال تغییر و اغلب ناپایدار هستند. برای مثال روزی فیسبوک توانست رقیبان پیش از خود مانند اورکا، یاهو 360 و غیره را به کنار بزند و تبدیل پر کاربر ترین شبکه اجتماعی در بین دوستان شما شود. اما آیا امروز به مانند گذشته است؟ کاربران تنوع طلب دیگر در پی شبکه های جدید مانند تلگرام و یا اینستاگرام افتادند و این مسیر تنوع و تغییر در آینده تکرار خواهد شد و جذابیت های ابتدایی در نهایت کم رنگ می شوند. پس بهتر است به فکر یک فضای پایدار و همیشگی در فضای مجازی باشیم و شبکه های اجتماعی را در حد کافیت در کنار سایر ابزار های بازاریابی استفاده کنیم.

 

نتیجه

در مجموع اگر دارای کسب و کار هستید و وب سایت ندارید نگاهی به آینده انداخته و کسب و کار مشابه خود را در فضای اینترنت جستجو کنید. شاید برای اینکه دید بهتری از آینده و قدرت فضای مجازی داشته باشید بد نباشد که در نمونه های خارجی آن نیز در اینترنت نگاهی بیاندازید. بعلاوه نگاهی به گذشته نه چندان دور بیاندازید: روزی در ایران خرید، فروش و پرداخت آنلاین امری بعید و غیر معمول بود اما روز کاملا عادی و ضروری است. و روزی فرا خواهد رسید که کسب و کاری که بعید می رسید پای خود را به فضای مجازی باز کند حضوری قاطع و همیشگی در یک آدرس اینترنتی داشته باشد.

 

  • Ahmah Hamidi
  • ۰
  • ۰

امروزه با وجود فضای اینترنت که جهانی ، نا محدود و رایگان است کسب و کار ، تبلیغات ، خرید و فروش ، سرگرمی ، اخبار ، معرفی و … شکل دیگری به خود گرفته و هرکس از هر جای دنیا می تواند متناسب با نیازی که دارد برای معرفی حرفه خود با طراحی سایت و یا وبلاگ هر آن چه که می خواهد را انتشار دهد . وب سایت ها بعد از تلوزیون مهم ترین رسانه می باشد که حتی برای بعضی افراد رسانه اول می باشد به طوری که بسیاری از کتاب ها را نیز از طریق وب می خرند و همچنین برای ارتباط با دیگر افراد از وب سایت هایی مانند فیسبوک و یا ابزار های چت مثل واتس اپ ، تلگرام ، وایبر و … استفاده می کنند .

 

چرا آموزش طراحی سایت مهم است؟

امروزه مهم ترین جنبه حضور تجاری دیجیتال موفق، طراحی وب است. این بدان معنی است که افراد باید همیشه سعی کنند بهترین سبک های وب سایت را که برای مشاغل آنها مناسب است، پیدا کنند. اگرچه افراد زیادی هستند که می توانند وب سایت ایجاد کنند، اما یک وب سایت طراحی شده که ظاهری صیقلی و کاربردی داشته باشد به یک فرد ماهر نیاز دارد.

وقتی به طراحی مجدد یا اولیه وب سایت خود می پردازید، ممکن است از اهمیت طراحی وب سایت تعجب کنید. اینکه یادگیری طراحی سایت می تواند چه تاثیری بر مخاطب و تجارت شما داشته باشد؟ در اینجا چند دلیل مهم که باعث می شود طراحی وب سایت برای یک تجارت خوب اهمیت داشته باشد را بازگو می کنیم.

– طراحی وب اولین برداشت مخاطبان را تعیین می کند.

اولین برداشت مخاطبان از تجارت شما زمانی است که از سایت شما بازدید می کنند. آنها در عرض چند ثانیه در مورد تجارت شما قضاوت می کنند و شما می خواهید در این چند ثانیه اول تاثیر مثبتی بر ذهن مخاطبان خود بگذارید. شما باید طراحی سایت خود را به عنوان چهره دیجیتالی تجارت خود در نظر بگیرید.

اگر طراحی سایت شما مخاطب را به خود جذب نکند یا منسوخ به نظر برسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از تجارت شما خواهند داشت. یادگیری طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بر نحوه درک مخاطب از برند شما تاثیر می گذارد. یک طراحی سایت خوب به شما کمک می کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

– یک فروشگاه آنلاین خوب، تعداد مشتریان را افزایش می دهد.

زمانی که یک کسب و کار اینترنتی یا حتی حضوری وب سایت مناسبی داشته باشد می توان انتظار داشت که نرخ افزایش مشتریان و تبدیل مخاطبان به مشتریان این شرکت افزایش پیدا خواهد کرد. اگر به دنبال دلیل این موضوع هستید، باید دقت داشته باشید که اگر شما وب سایت مناسبی ارائه کنید کاربران شما بدون گیج شدن مستقیماً به آنچه به دنبالش هستند خواهند رسید و اینگونه مخاطبان و بازدید کنندگان تمایل بیشتری به وب سایت شما نشان خواهند داد.

وب سایت شما مانند یک نماینده خدمات مشتری عمل می کند. اگر سایت شما روشن، مدرن و جذاب باشد، کاربران در صفحه شما استقبال بیشتری خواهند نمود. با این کار شما این احساس را در آنها ایجاد خواهید کرد که با روی گشاده از افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند، استقبال می کنید.

– یک وب سایت پاسخگو به کسب و کار در دستیابی به مشتری بیشتر کمک می کند.

طبق تحقیق اخیر مرکز تحقیقات پیو، مشخص شد که کاربران بسیاری از تلفن های همراه خود برای تجارت استفاده می کنند. این بدان معناست که مشاغل باید با ایجاد وب سایت هایی که می توانند مشتریانی را که از کامپیوتر خود دور هستند، با استفاده از آموزش سئو به سمت خود سوق داده و این مجموعه جدید مشتریان را به خود جذب کنند

اگر وب سایت شما از نظر ظاهری دارای ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی نباشد و حتی برای موبایل سازگاری مناسبی نیز نداشته باشد در نتیجه شما مخاطبان خود را از دست خواهید داد، این موضوع باعث می شود که از اعتبار سایت شما نیز کاسته شود.

 

مزایای یادگیری طراحی سایت

وقتی نوبت به بازار کار می رسد، طراحان وب تقریبا در هر صنعت قابل تصوری تقاضای زیادی دارند. به این دلیل که فارغ از صنعت، یک شرکت برای موفقیت در این روزها باید حضور آنلاین داشته باشد.

یادگیری طراحی سایت به شما مهارت های لازم برای ایجاد وب سایت های پاسخگو برای کارفرما و یا مشتری مستقل خود را می دهد و یادگیری این مهارت ها از مدارس با کیفیت برای طراحی وب می تواند شما را از سایر افراد در بازار کار طراحی وب متمایز کند.

در بسیاری از موارد، شرکت های بزرگ ترجیح می دهند طراحان وب داخلی را استخدام کنند تا در مشاغل طراحی وب در محل کار کنند.

این امر به آنها امکان دسترسی تمام وقت به کارمندی را می دهد که قادر به ساخت سایت های دستی است. اگر می خواهید از این حرفه طراحی وب سایت مطمئن شوید، باید بدانید که فناوری وب در حال حاضر چگونه جهان را شکل می دهد.

مطمئنا، می توانید اصول استفاده از وردپرس و سایر الگوها را برای ایجاد سایت های جذاب برای کارفرما یا مشتریان یادگیری طراحی سایت را خود به خود بیاموزید. اما، اگر می خواهید در کارهایی که انجام می دهید زیرکی داشته باشید و از حرفه طراحی وب مطمئن شوید، بهترین شرط شما حضور در یک دوره آموزشی با کیفیت است که در زمینه آموزش و یادگیری طراحی سایت تخصص دارد.

یادگیری نحوه تولید محتوا، صفحات، برنامه ها و غیره کاربرپسند یکی از چشم انداز های مهم آموزش امروزی است.

– یک مهارتی بیاموزید که با آن درآمد کسب کنید.

حقیقت این است که طراحان سایت می توانند درآمد زیادی کسب کنند. می خواهید به دنبال شروع یک کار جدید باشید، کسب و کار خود را شروع کنید یا به سادگی کمی درآمد کسب کنید، یادگیری طراحی سایت می تواند به شما کمک کند تا درآمد پرسودی در این زمینه کسب کنید.

هنگام انتخاب مسیر شغلی یا تغییر مسیر به سمت دیگر، حقوق تنها عامل مهم انتخاب نیست. اما نمی توان اهمیت آن را غیرقابل انکار در نظر گرفت. حقوق توسعه دهندگان وب قطعا ارزان نیست. در یک گزارش های موجود در مجلات خارجی، این شغل را به یکی از پردرآمدترین مشاغل موجود در بازار تبدیل کرده است.

– در هزینه های بازاریابی صرفه جویی کنید.

در دنیای امروز، بیشتر از نیمی از جمعیت آنلاین هستند. اینترنت به یکی از مکان های کلیدی تبدیل می شود که در آن می توانید محصولات زیادی را بفروشید یا به جمعیت زیادی خدمات ارائه دهید.

همانطور که گفته شد، تقریبا تمام مشاغل در عصر حاضر به یک سایت نیاز دارند. با توجه به رشد اینترنت، یادگیری طراحی و توسعه وب یکی از مهارت هایی می شود که می خواهد تجارت خود را به صورت آنلاین اداره کند و از آن سود کسب کند. بنابراین HTML، CSS و Javascript به نوعی زبان برنامه در صحنه برنامه نویسی تبدیل شده اند.

شما می توانید هزینه های زیادی را صرف استخدام یک متخصص طراحی وب کنید تا سایت های خود را برای شما طراحی و نگهداری کند یا اینکه خودتان یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید. تسلط بر خودتان می تواند به مرور زمان در هزینه های کسب و کار آنلاین شما صرفه جویی کند.

– طراحی وب، فناوری همیشه مورد تقاضا

در همه حال، زمانی که فناوری و ابزارهای جدیدی وارد بازار می شوند، فناوری های قدیمی از رونق می افتند. تنها فقط تعداد کمی فناوری وجود دارد که برای همیشه در صنعت و بازار باقی می مانند. یکی از آنها طراحی وب سایت و توسعه به دلیل رشد تجارت آنلاین است.

امروزه تقریبا همه چیز در اینترنت یافت می شود. پاسخ به سوال اینکه آیا معنی دارند یا نه، فروشگاه آنلاین، دوره ها و آموزش های آنلاین، سرگرمی های آنلاین مانند فیلم ها و بازی ها و حتی دوست یابی آنلاین در اینترنت وجود دارد. با افزایش محبوبیت و تقاضای فناوری این نسل در سطح جهانی، نیاز افراد با مهارت برنامه نویسی نیز افزایش می یابد.

بنابراین، یادگیری طراحی سایت و توسعه وب برای ماندن در مسابقه تجارت الکترونیک بسیار مهم و حیاتی می باشد و اگر کسی از این موضوع آگاه باشد، می تواند در صنعت دیجیتال حرفه ای عالی داشته باشد.

همچنین مهارت و استعداد طراحان وب همیشه در تقاضا دارند تا در ایجاد منابع اینترنتی با کیفیت به کارآفرینان و مدیران سایت کمک کنند. کلاس های طراحی وب به دانشجویان این امکان را می دهد که نه تنها در تهیه وب سایت بلکه در فعالیت های فرعی دیگر نیز فعالیت داشته باشد.

به عنوان مثال، می توان به یک توسعه دهنده بازی یا یک متخصص محتوای وب، طراح گرافیک، متخصص بهینه سازی موتور جستجو، بازاریاب یا هنرمند تولید تبدیل شد.

– شما می توانید رئیس خود باشید.

برای مهارت ها و کد های خود، نیازی نیست فقط به یک شرکت وابسته باشید. شما می توانید یک توسعه دهنده مستقل باشید، جایی که می توانید با برنامه کاری انعطاف پذیر برای کارفرمایان مختلف کار کنید.

چون شما یک طراح و توسعه دهنده مستقل هستید، مجبور نیستید بسیاری از مراحل رسمی اداری را طی کنید و حق انتخاب بسیاری دارید که در چه زمینه ای و در چه ساعات اداری از برنامه خود مشغول به فعالیت شوید.

– شما می توانید از راه دور کار کنید.

یکی از مزایای طراحی و توسعه دهنده وب این است که آیا شما به عنوان مستقل کار می کنید یا در یک شرکت کار می کنید، به شرط داشتن لپ تاپ و اتصال به اینترنت، می توانید کار را از هر جایی انجام دهید و محدود به زمان و مکان خاصی نیستید. اگر یک رعد و برق یا طوفان برف در جریان است، شما می توانید در حالی که به راحتی در خانه خود هستید، بدون دغدغه فعالیت های خود را انجام دهید.

 

– شما می توانید یک تجربه جالب و سرگرم کننده داشته باشید.

برنامه نویسی مانند جادو در رایانه ها، وب سایت ها و نرم افزار است. می توانید متن ها را ظاهر یا ناپدید کنید، یک دکمه قابل کلیک ایجاد کنید و حتی تصاویر را به هر کجا که می خواهید روی صفحه بکشید. همه اینها بستگی به این دارد که شما می خواهید یک نرم افزار یا یک وب سایت کار کند.

اما جادوی رایانه ها تنها چیزی نیست که طراحی و توسعه وب را به یک کار سرگرم کننده و مهیج تبدیل می کند. این تصور وجود دارد که شما در حال ایجاد چیزی هستید تا زندگی مردم را آسان تر و لذت بخش تر کند.

بسته به اینکه در چه زمینه ای کار می کنید، چه یک وب سایت برای بیمارستان، یک مدرسه یا یک کسب و کار ایجاد کنید، این کار را برای کاربران آسان تر می کنید.

شما به آنها کمک می کنید تا بلافاصله یک بیمارستان یا پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند یا با آنها تماس بگیرند، به دانشجویان اجازه می دهید بدون هیچ زحمتی به نمرات خود دسترسی پیدا کنند و یا به یک شرکت تازه کار کمک می کنید تا رشد کند، در حالی که از هیجان برنامه نویسی لذت می برید چیزی در زندگی دیگران کمک می کنید.

– خلاقیت خود را بهبود ببخشید.

همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی بخشی از شغل یک توسعه دهنده وب بوده و خلاقیت یک مهارت حیاتی برای توسعه وب است. شما باید خلاقیت خود را شکل دهید و ایده های مختلفی ارائه دهید.

طراحی وب می تواند برای انواع خلاقیت عالی باشد زیرا به شما امکان می دهد مکان کسب و کار زیبا و کاربردی، با استفاده از رایانه خود تولید کنید. اگر به دنبال راهی برای استفاده از جنبه خلاقیت هنری خود هستید، طراحی وب یک روش عالی برای انجام آن است. در دنیای امروز، یادگیری نحوه طراحی وب سایت می تواند مهارت فوق العاده مفید و کاربردی باشد.

– به یک مسئله ساز بهتر تبدیل شوید.

حل مسئله یکی از مهم ترین مهارت هایی است که یک طراح و توسعه دهنده وب باید داشته باشد. همانطور که به منطق کد های خاص و اشکالات ظاهری فکر می کنید، ذهن شما را قوی تر می کند و طرز تفکر یا نحوه برخورد شما با انواع مختلف مشکلات پیچیده را بهبود می بخشد. شما محدودیت های خود را خواهید دانست و بیش از توانایی های خود و تقویت استعداد های ذاتی خود با چالش بیشتری روبرو خواهید شد.

تصمیم گیری برای انتخاب شغل همیشه یک تصمیم دشوار خواهد بود، به ویژه هنگامی که مطمئن نیستید پس از صرف وقت و هزینه برای یادگیری یک تجارت جدید، نتیجه آن چه خواهد بود. خوشبختانه، تقاضای زیاد، یادگیری آسان و تجربه سرگرم کننده یک طراحی و توسعه دهنده وب سایت همیشه یک گزینه عالی برای کسی است که آماده یک حرفه هیجان انگیز در کد نویسی است.

آیا مشارکت در روند های فناوری اطلاعات جالب نیست؟ آیا بخشی از رشد سریع فناوری سرگرمی محسوب نمی شود؟ این که آیا شما از قبل مهارت دارید اما قادر به به روز کردن آن نیستید یا حتی اگر اصلا سابقه برنامه ریزی ندارید، شروع به یادگیری برای پیوستن به سرگرمی برنامه نویسی هرگز دیر نیست!

 

 

  • Ahmah Hamidi
  • ۰
  • ۰

انتخاب شرکت طراحی سایت

 

امروزه با توجه به افزایش اینترنت و فضای مجازی هر فردی را در کسب و کار خود به فکر وا می دارد که علت نیاز طراحی سایت چییست و چرا باید برای حرفه ی خود سایتی داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم بدانیم چرا باید سایت داشته باشیم؟

 

هر فردی که نیاز به تجارت الکترونیک را در زمینه ی کاری خود ببیند برای هر نوع فعالیت اقتصادی به ساخت وب سایت نیاز دارد.هر کسب و کاری هرچند کوچک برای معرفی محصولات و خدمات خود نیاز به طراحی وب سایت دارد به عبارتی یک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید.

 

همچنین از یک سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.

 


از دیگر مزایای ساخت سایت فروشگاهی فارسی قابل دسترس بودن در شبانه روز می باشد.یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 356 روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

برای پیشی گرفتن از رقبای خود طراحی سایت حرفه ای می تواند یک مزیت روشن برای شما باشد.با طراحی سایت می توانید بازاریابی خود را گسترش دهید و میزان درآمد خود را بالا ببرید.

بالا بردن اعتبار حرفه ی شما توسط وب سایت یکی دیگر از دلایل ساخت وب سایت می باشد.داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت. و تصویر کلی کسب و کار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان خود نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد بود.


با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا می کنند وجود یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر می باشد. یکی از نکات کلیدی برای طراحی وب سایت دسترسی سریع مشتریان به محصولات شما می باشد که حتما در طراحی سایت باید در نظر گرفته شود.

 

 

استفاده از ایمیل مارکتینگ

با کمک ایمیل مارکتینگ می‌توان به سرعت جدیدترین امکانات و سرویسها را به اطلاع مشتریان رساند و مرتب با آنها در ارتباط بود

دلیل ارزان بودن طراحی سایت
دلیل ارزان بودن سادگی یا ضعف کیفیت نیست ، بلکه کیفیت و امکانات همچنان در بالاترین درجه اولویت هستند ، تنها به این دلیل این سروریسها ارزان هستند که ما از CMS های از پیش ساخته شده برای راه اندازی سایت استفاده میکنیم ، و کد نویسی مجدد صورت نمیگیرد.

 

درج محصولات یا نوع خدمات کسب و ‌کارتان

شما عزیزان با استفاده از وب سایت برای کسب و کارتان می توانید تمامی محصولات خود را به همراه جزئیات محصول برای کاربران نمایش بدهید و در صورت جلب رضایت مشتری محصول خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برسانید،و یا کسب و کار شما از نوع خدماتی است می توانید با استفاده از وب سایت به افراد نوع خدماتی را که ارائه می دهید را معرفی کرده سپس شروع به فعالیت کنید. شاید بگویید ما در اینستاگرام یا پلتفرم‌های دیگر نیز می‌توانیم همین قابلیت را داشته باشیم اما چرا وب سایت باید داشته باشیم؟ جواب ما به شما این است که زمانی که تعداد محصولات خود از یک حدی بیشتر شود کاربران فضای مجازی پلتفرم‌ها از گشتن خسته می‌شوند و به سراغ رقبای شما می‌روند و شما یک مشتری واقعی را از دست خواهید داد.

توجه کابران به دیگر محصولات شما

بارها برایتان این اتفاق افتاده است اگر شما به یک فروشگاه بروید تنها برای خرید چند محصول لازمه‌ی خود با کیسه‌های پر از خرید خارج شده‌اید درحالی که هنگام شروع شما قصد خرید چند جنس را داشته‌اید و الان اجناس دیگر را هم خریده‌اید. این اتفاق دقیقا برای کاربران و مشتریان شما در بعد از وب سایت شما هم می‌افتد زیرا محیط وب سایت‌ها ترجیحا کاربر پسند طراحی می شود و کاربر برخلاف پلتفرم ها کمتر احساس خستگی می‌کنند و همین باعث می‌شود کاربر به دیگر محصولات شما هم نگاهی بیاندازد و همین کار باعث به وجود آمدن حس نیاز به محصولات شما پیدا کند و میزان خرید خود را افزایش دهد.

اقتصادی و مقرون به صرفه بودن

شما عزیزان با طراحی وب سایت و اپلیکیشن و اتصال آن به گوگل سرچ کنسول برای کسب و کار خود در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد و تنها هزینه ای که شما برای وب سایت خود پرداخت می کنید هزینه هاست و دامنه است که بصورت دوره ای است {سه ماهه،شش ماهه،سالانه} و شما باید پس از به اتمام رسیدن هر دوره آن را تمدید کنید. قاعدتا بعد از گذشت چند سال، سایت نیاز به طراحی مجدد داشته که این فرایند نیز هزینه‌ای کمتر از طراحی سایت دارد. لذا می‌توان گفت با یک هزینه اولیه می‌توان صاحب سایتی شد که سال‌ها مشتریان را به سمت خود جذب کرده و باعث درآمدزایی خواهد شد. قطعا هزینه پرداخت شده بابت وب سایت در مدت زمان کمی با سود بالا به صاحبان کسب‌وکار باز می‌گردد.

 

سئو چیست؟

اکثر برندهایی که می بینید موفق اند دارای سایت های سئو شده هستند. میشه گفت سئوسایت برندسازی امکان پذیر نیست و اصلا فایده ای هم ندارد. شما از طریق سایت تان می توانید برندسازی خود را انجام دهید. هر چیزی که در سایت شما منتشر می شود و یا هر خدمت یا محصولی که ارائه می کنید باعث ارتقاء برندتان می شود.

کسب اعتماد مشتریان و جذب مشتریان جدید

طبق آمار جهانی حدود ۴ میلیار آدم در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند، از این ۴ میلیارد بیش از ۹۰ درصد بصورت اینترنتی خرید کرده و یا با شرکتی در ارتباط هستند. وجود یک وب سایت تاثیر به سزای در جذب مشتریان جدید دارد.

گسترش روش‌های تبلیغاتی

با کمک یک وب سایت می توانید شیوه ی تبلیغات خود را متفاوت کنید. از مهم ترین و سودمندترین تبلیغات اینترنتی، تبلیغ گوگل است. این تبلیغات دقیقا زمانی نمایش داده میشود که کاربران دقیقا کلمات مرتبط با شما را جستجو کنند.

برای مثال شما یک شرکت طراحی دکوراسیون دارید، با کمک تبلیغ گوگل می توانید کاری کنید که با سرچ “دکوراسیون منزل” کاربران به سایت شما هدایت شوند.  علاوه بر تبلیغات گوگل شما می توانید تبلیغات دیگری نیز انجام دهید. برای مثال با تبلیغ در شبکه های اجتماعی و هدایت کاربران به سایت می توانید به راحتی مخاطبان را جذب کنید.

دسترسی ۲۴ ساعته

وب سایت شما در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و محصولات یا خدمات شرکت شما را در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد و آنها اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرکت بدست می آورند.

 

گوگل به جای ۱۱۸

قدیما با هر جا کار داشتیم سریع به ۱۱۸ زنگ میزدیم و شماره رو میگرفتیم، ولی امروزه مردم در گوگل برند خودشون رو جستجو میکنند و از طریق مسیریاب ها راهی آنجا میشوند، پس چه بهتر که سایت فروشگاهی نیز برای خود داشته باشید و مشتری بدون صرف زمان و مسافت کالای خود را سفارش دهد.

پشتیبانی

با توجه به اینکه اکثر فروشگاه ها و مجتمع های تجاری ۱۲ ساعت باز هستند، این محدودیت برای سایت فروشگاهی شما وجود ندارد و مشتری میتواند با ثبت تیکت مشکل خود را با شما در میان بگذارید چه بسا اینکه امروزه از طریق واتساپ و پیام رسان های دیگر نیز امکان پاسخ گویی به مشتری را نیز دارید.

حفظ محیط زیست و خلاص شدن از مشکلات بروشور

تمام شرکت‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و کسب و کارها روزانه حجم زیادی از کاغذ را هدر می‌دهند. چرا که بروشورهای زیادی هست که باید متناسب با کار خود طراحی و چاپ کنند و به دست مشتریان خود برسانند. انواع اقسام بروشورهای آموزشی، تبلیغاتی، مناسبتی و …. داشتن یک وب سایت، راهی است برای نجات درخت‌هایی که به کاغذهای بروشور تبدیل و در نهایت روانۀ سطل زباله می‌شوند.

اگر هم نمی‌خواهید به درختان فکر کنید، به هزینه و انرژی خودتان فکر کنید که حالا بعد از تمام شدن چاپ بروشورها باید به فکر توزیع و پخش آن بیافتید. با داشتن یک وب سایت به راحتی تمام این هزینه‌ها را می‌توانید دور بزنید. مشتریان بالقوۀ شما می‌توانند به طور آنلاین از تمام محصولات و خدمات شما آگاه شوند و در سایت شما در مورد آنها بخواند.

 

داشتن یک رسانه

با داشتن یک وب سایت، شما یک رسانه خواهید داشت. جایی که می‌توانید حرف خود را بزنید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید. داشتن وب سایت، فرصتی است برای آنکه درباره تخصص خود بنویسید و به مخاطبان آموزش دهید. می‌پرسید اینکار چه اهمیّتی دارد؟ مشخص است. وقتی شما مقالات آموزنده در زمینه کاری خود داشته باشید، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد خواهند کرد و آگاهانه‌تر به سراغ شما می‌آیند.

پیدا کردن مشتریان وفادار

پس از طراحی فروشگاه آنلاین  و همچنین فعالیت مستمر و جلب رضایت کاربران مشتریانی وفا دار پیدا خواهید کرد.به طوری که کسب و کار شما اعتماد کامل افراد را با خدمات و محصولات خوبی که ارائه می دهید بدست می آورد و به همین سبب افراد به راحتی به کسب و کار شما اعتماد می کنند و سفارشات خود را از وب سایت شما انجام خواهند داد.

 

 

  • Ahmah Hamidi